Javni poziv – Manifestacija “Božićni festival 2023”

JAVNI POZIV

Manifestacija „Božićni festival 2023” u Inđiji

Manifestacija „Božićni festival” održaće se povodom novogodišnjih i božićnih praznika u Inđiji, na trgu kod Pošte u periodu od 2. do 5. januara 2023. godine. Tokom četiri dana trajanja manifestacije na pomenutoj lokaciji biće postavljene izlagačke kućice i bina na kojoj će biti organizovan muzički program. Organizatori manifestacije su Opština Inđija i Turistička organizacija opštine Inđija.

Predmet poziva

Ovim pozivom pozivaju se svi registrovani proizvođači hrane i pića sa teritorije opštine Inđija da se prijave za učešće na izlagačkom delu manifestacije. Pravo prijave imaju mali proizvođači hrane i pića, poljoprivredna gazdinstva, udruženja žena i građana registrovana za obavljanje delatnosti na teritoriji opštine Inđija.

Broj kućica u okviru izlagačkog dela je 10 (deset). Dimenzija kućice je 2,5*2,5 metara.

Zakupci izlagačkih kućica mogu za vreme korišćenja istih da se bave ugostiteljskom delatnošću koja se odnosi na pripremu, prodaju i usluživanje hrane i pića odnosno tradicionalnih proizvoda vezanih za novogodišnje i božićne praznike (jednostavna jela, kuvano vino, topli napici, razne poslastice, med, medenjaci i sl.).

Učešće na izlagačkom delu manifestacije biće besplatno.

Uslovi obavljanja delatnosti

Svi zainteresovani za učešće na izlagačom delu festivala dužni su da svoju delatnost usklade sa važećim zakonskim propisima i da poštuju propise o javnom redu i miru. Ukoliko inspekcijski nadzor ili neki drugi nadzor nadležnih institucija utvrdi nepravilnosti u poslovanju izlagača kućice, organizator ne snosi nikakvu odgovornost za isto.

Zainteresovana lica dužna su da dostave rešenje o registraciji preduzeća ili udruženja prilikom prijave za učešće.

Kućice će imati obezbeđen priključak za električnu energiju samo za potrebe rasvete i pripremanja hrane, u skladu sa prijavljenim potrebama.

Zakupac je dužan svakodnevno da održava čistoću kućice i okolnog prostora i da otpad odlaže na predviđena mesta.

Nije dozvoljeno davanje kućice u podzakup ili na korišćenje trećim licima.

Zakupac je odgovoran za svu štetu koja nastane na kućici i na istoj ne sme raditi nikakve izmene bez odobrenja organizatora festivala. Zakupac je dužan da izlagačku kućicu po završetku manifestacije ostavi u stanju u kakvom ju je primio.

Radno vreme

Radno vreme izlagačkih kućica je od 16:00 do 22:00 časa.

Izlagač mora poštovati radno vreme, svako nepoštovanje radnog vremena i zatvaranje kućice u radnom vremenu, daje organizatoru pravo raskida ugovora o učešću. Svi izlagači sklopiće ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji sa organizatorom, na osnovu koga će se urediti međusobni odnosi ugovornih strana.

Prijave

Prijave slati putem elektronske pošte na adresu office@indjijatravel.rs ili lično doneti u Turističku organizaciju opštine Inđija, na adresi Cara Dušana 1, radnim danima od 08:00 do 14:00 časova.

Prijava za učešće traje do 27.12.2022. godine.

Odabrani izlagači biće obavešteni do 30.12.2022. godine.