Vesti

Aktivnosti Turističke organizacije uoči koncerta RHCP

Povodom višednevnih dešavanja koja su se odigravala u našem gradu u periodu od 22. do 26. juna, aktivnosti Turističke organizacije bile su brojne i raznovrsne.

Turistička organizacija oformila je devet info punktova na sledećim lokacijama: kod sata, pošte, Kulturnog centra, autobuske i železničke stanice, kod gradskog bazena (na Moto skupu), na recepciji kampa i kod koncertne arene, gde su bila postavljena dva veća info punkta. Na njima je deljen informativno-propagandni materijal (mape grada, flajeri, interesantna brošura pod imenom „Inđija info”), prodavani suveniri (majice, kačketi i šolje) i davane sve potrebne informacije turistima. Pored toga, u prostorijama Turist biroa pružane su informacije i prodavani su suveniri svakog dana u periodu od 8 do 24 časa.

Turistička organizacija opštine Inđije smestila je oko 100 ljudi u kategorisanim objektima privatnog smeštaja, što ujedno predstavlja ukupan raspoloživi kapacitet u ovoj vrsti smeštaja. Pored toga, veliki broj turista smešten je posredstvom agencija za promet nekretnina takođe u privatnom smeštaju.

Popunjenost kapaciteta u hotelima i pansionima na teritoriji opštine bila je 100%, što iznosi ukupno oko 220 ležajeva.

U centru grada (u dvorištu „Dušan Jerković”) formiran je kamp, koji je bio otvoren u periodu od 22. do 27. juna. Kamp je obuhvatao recepciju, kafe bar na otvorenom, prostor za postavljanje šatora na travnatoj površini opremljen tuševima, toaletima i umivaonicima. U kampu su bili angažovani volonteri koji su radili na prijemu gostiju dok je profesionalno obezbeđenje brinulo o njihovoj bezbednosti 24 časa dnevno. U kampu je bilo smešteno oko 150 osoba, od čega su nešto više od 50% činili stranci. Najveći broj stranaca bio je iz bivših jugoslovenskih republika, najviše iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Makedonije, kao i iz drugih susednih zemalja – Mađarske, Rumunije i Bugarske. Broj gostiju u kampu se postepeno povećavao, te je najviše ljudi u kampu bilo smešteno dan pred koncert i na sam dan koncerta. Svi gosti kampa bili su veoma zadovoljni svojim boravkom u njemu.

Svi posetioci Inđije imali su priliku da koriste internet na nekoliko lokacija. Pored postojećih internet kafea, oformljena su dva internet kluba – u prostorijama Kulturnog centra i u holu OŠ „Dušan Jerković”. Duž cele pešačke zone (ulica Vojvode Stepe) obezbeđen je wireless internet.

U glavnoj pešačkoj zoni formiran je tzv. „Fun street”, prostor u kome su bili organizovani interesantni sadržaji: „Aqua soccer” – tzv. klizavi fudbal, „box” na naduvavanje i „paintball” meta, što je sve bilo praćeno ozvučenjem i doprinosilo ukupnoj pozitivnoj atmosferi u gradu. Posećenost ovih sadržaja je bila velika, a zadovoljstvo posetilaca potpuno.

Za rad na info punktovima, u internet klubovima, u kampu i u Fun streetu bilo je angažovano ukupno 73 volontera, prethodno izabranih na kastingu.

Iskustvo stečeno ovom prilikom biće dodatna tačka oslonca Turističkoj organizaciji pri organizovanju nekog narednog velikog dešavanja u našem gradu.