Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“ u Beogradu od 21. do 24. februara 2019. godine održaće se 41. Međunarodni sajam turizma, najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi. U halama Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije i međunarodni turoperatori.
Turistička organizacija opštine Inđija petu godinu za redom na ovom sajmu nastupiće zajedno sa ostalim turističkim organizacijama opština i gradova Srema. Pod sloganom „Divan je kićeni Srem“ nastupiće opštine Inđija, Pećinci, Ruma, Sremski Karlovci, Stara Pazova, Šid, Beočin i grad Sremska Mitrovica. U cilju objedinjavanja ponude Srema kao jedinstvene turističke destinacije, osim zajedničkog štanda, Srem će imati i novu zajedničku turističku brošuru.
Pored do sada izrađenih promotivnih materijala na srpskom, engleskom i nemačkom jeziku, Inđija će se predstaviti novom ilustrovanom dvojezičnom turističkom mapom opštine.
Za posetioce štanda Srema i ove godine pripremljena je nagradna igra u okviru koje će svakoga dana biti izvlačene brojne nagrade. Vikend za dve osobe, noćenje, ručak, večera, spa i velnes usluge, ulaznice za razne lokalitete, vožnje brodićima i slično samo su deo onoga što posetioci štanda mogu da osvoje popunjavanjem anketnog listića sa pitanjem „Koja je Vaša prva asocijacija na Srem?”
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, a ukupan broj izlagača je oko 1.100, od čega je oko 300 stranih izlagača koji dolaze iz 50 zemalja. Sajam je prošle godine posetilo je skoro 70.000 ljudi.