Na 14. Izložbi suvenira i turističkih publikacija u Leskovcu nagrade su dodeljene u 11 kategorija a odnose se na promotivne materijale i suvenire kojima turističke organizacije iz čitave Srbije prezentuju turističku ponudu svojih gradova i opština. Prvi put ove godine nagrade su dodeljene i u kategoriji TV promo spot.
Turistička organizacija opštine Inđija osvojila je čak šest nagrada u izuzetno jakoj konkurenciji, i to:
– u izboru za najbolju jednolisnu publikaciju 2. mesto osvojila je publikacija “Keltsko selo”
– u izboru za najbolju višelisnu publikaciju do pedeset strana, Turistička organizacija opštine Inđija nominovala je kulturno-istorijski vodič kroz opštinu Inđija “Tragom istorije” i u toj kategoriji osvojila 2. mesto
– u izboru za najbolju višelisnu publikaciju preko pedeset strana “Gastro vodič” Turističke organizacije opštine Inđija osvojio je 3. mesto
– u izboru za najbolji promotivni video Turistička organizacija opštine Inđija je nominovala promotivni film “Doživi više od očekivanog. Doživi Inđiju.” i osvojila 2. mesto
– u izboru za najoriginalniji suvenir statueta Milunke Savić je osvojila 2. mesto
– u izboru za najlepšu turističku fotografiju 2. mesto osvojila je panoramska fotografija “Keltskog sela” u Inđiji.